Flemming Hansen
Jeg har altid vidst, at jeg skulle være ydremissionær, selvom jeg ofte var utilfreds med Gud i min barndom på grund af hans beslutning.  Min…
NYT
Missionær Simon Gaedt Poulsen prædikede, og den lokale præst Dara stod for dåbshandlingen. Han følger også op sammen med de øvrige ansatte på centeret.

Søndag den 21. juni var der fest på Living Hope Center i Cambodja.

Ved gudstjenesten i kirken på centeret blev 19 personer døbt, fortæller missionær Johannes Jensen.

De nydøbte har…